zondag 16 juni 2013

GIVEAWAY! YEAY



Een aantal dagen geleden was mijn verjaardag. En bij verjaardagen horen kadootjes :-)
Het is natuurlijk heel leuk om kadootjes te ontvangen, maar nog veel leuker om kadootjes te geven!

Hierboven vind je 2 van mijn zelfgemaakte armbandjes.
Via een GIVEAWAY wil ik 2 lieve volgers bedanken.

Hoe maak je kans om te winnen? 
Volger zijn of worden op mijn blog via Bloglovin of via Google Friends Connect.
Laat een berichtje achter met je voorkeur.
(Een link op je blog zou leuk zijn maar is zeker niet verplicht)

De giveaway sluit af op vrijdagavond 29 juni om 18u (lokale tijd België)
Op 30 juni worden de 2 winnaars bekend gemaakt.

How to get a chance to win?
Become a follower on this blog with Bloglovin or Google Friends Connect
Leave a message with which bracelet you prefer.
(A link on your blog would be nice but is not required)

The giveaway Ends on friday june 29 at 6 PM (local time Belgium)
The 2 winners will be anounced at june 30.

Good Luck!
~

De bangles zijn gemaakt uit metaaldraad en hebben een goudkleurig laagje gekregen.


Het armbandje "love" heeft een zandkleurig bandje en macramé sluiting
Het armbandje"wave" heeft een azuurblauw bandje en macramé sluiting




Bedankt aan alle lieve volgers en bezoekers!

Thanks to all followers and visitors!

Cindy 


6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi. ik doe graag mee met je giveaway. Mijn voorkeur gaat uit naar het armbandje met love (beige).
    Leuke creaties maak je ik heb even rond gesnuffeld.
    Gr. Anja
    anja3d.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé meiske dit zijn mooie armbandjes !
    Dat met "love" heeft ook mijn voorkeur :)
    Knuf X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat leuk!!!!!!!!
    Ik ga je meteen volgen hahah ;).
    En ik ga ook voor de Love versie....
    Duimen maar!!
    Zal de link even delen op mijn blog.

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Arja. Bedankt voor de link op je blog. Je blog is heel leuk trouwens ;-). Veel geluk met de giveaway

      Verwijderen